Fanpage – absolutne must have w dzisiejszym biznesie Serwisy społecznościowe odgrywają znaczącą rolę w promowaniu marki oraz rozwoju firmy. Pomagają w docieraniu do potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie usługami lub produktami. Są też doskonałym miejscem do budowania stałej relacji z osobami, które odwiedziły już Twoją stronę. Mając na uwadze fakt, że przyjmuje się, że […]
Meta tagi – czy warto zaprzątać sobie tym głowę?
Meta tagi – co to takiego? Meta tagi to krótkie teksty, umieszczone w sekcji <head> dokumentu, opisujące znaczniki i elementy strony docelowej. Nie wszystkie jednak widoczne są dla osób odwiedzających witrynę internetową. Doskonałym przykładem są meta keywords, czyli inaczej słowa kluczowe, których gość nie zobaczy, bez zagłębiania się w kod źródłowy. Natomiast meta tagi, które […]
Kopiuj i wklej – nie, to jeszcze nie opis!
Kopiuj i wklej – nie, to jeszcze nie opis! Jeszcze parę lat temu kopiowanie opisów produktów od producentów było czymś zupełnie normalnym. W rezultacie przeglądając kolejne strony w poszukiwaniu konkretnego produktu, widzieliście ten sam tekst, który często niestety nie udzielał odpowiedzi na interesujące nas kwestie, jego ilość zwalała z nóg a specjalistyczny język skłaniał do […]
Precle – z czym to się je?
Precle – z czym to się je? W ofercie napisałem, że smażymy pyszne precelki… ….Ale nie oznacza to jeszcze, że możesz nasłać na nas Sanepid! Dziś postaram się wyjaśnić co to są precle i dlaczego w ogóle możesz się nimi interesować. Co to są precle? Precle to potoczna nazwa od określenia dla tekstów na strony […]
Artykuł blogowy – największe rozczarowania
Artykuł blogowy – największe rozczarowania Kiedy zamawiasz artykuły na swój blog firmowy masz prawo oczekiwać, że efekt zleconej pracy Ci się spodoba. Czasem bywa jednak tak, że klient otrzymuje zamówiony tekst, ale nie jest z niego w pełni zadowolony. Dziś opiszę takie właśnie przypadki – wraz z możliwymi rozwiązaniami. Niewłaściwa jakość tekstu Chyba najbardziej bolesnym […]
Prowadzenie bloga – etapy współpracy
Prowadzenie bloga – etapy współpracy To już ten etap, na którym rozumiesz, że potrzebujesz bloga firmowego, ale kompletnie nie masz czasu i chęci, by go prowadzić. Postanawiasz więc zlecić to na zewnątrz, by w ogóle o nim więcej nie myśleć. Dziś opiszę etapy współpracy przy prowadzeniu bloga firmowego. Zamówienie O tym, jak dobrze złożyć zamówienie […]
Sprzedawaj marzenia
Sprzedawaj marzenia Dokładnie 2 lata temu kupowałem swojego imac’a – był to pierwszy sprzęt firmy z jabłuszkiem w moim domu. Jestem skąpym człowiekiem, więc zakup komputera za ponad 10 000 zł wywoływał u mnie wiele wątpliwości. …Takie wątpliwości ma każdy klient, który mierzy się z pytaniem, czy powinien kupić ten produkt / usługę. Kompletnie niezależnie […]
Jak zlecić pisanie artykułu blogowego
Jak zlecić pisanie artykułu blogowego Decydujesz się zlecić komuś napisanie za Ciebie artykułu na Twój blog firmowy, ale nie wiesz jak się za to właściwie zabrać? Nie masz pewności, czy w swojej wiadomości zawrzesz najważniejsze informacje? Usiądź wygodnie, zaraz wszystko sobie wyjaśnimy. Nie jest żadną tajemnicą, że najważniejsze, to dobrze zacząć! Jeżeli to pierwszy tekst, jaki […]
ABC Wiedzy blogowej
Życie toczy swój naturalny bieg. Wstajemy rano, by usnąć wieczorem… Czasem tylko na odwrót. Wszystko co się rozpoczęło, musi się też zakończyć. Dziś postanowiłem zakończyć temat artykułów blogowych, pisząc w jednym miejscu wszystkiej swoje najważniejsze myśli, na ich temat. Jeżeli któryś z działów zainteresuje Cię bardzie, oczywiście możesz zawsze znaleźć interesujący Cię temat i to […]
Dlaczego nie prowadzisz bloga firmowego?
Jest wiele powodów, dla których zdecydowanie warto jest prowadzić bloga firmowego, posiadać go na swojej stronie internetowej i dzielić się na nim swoją wiedzą. Opisywałem to ostatnio. Mimo wszystko w rozmowach wciąż zauważam, że jest sporo osób, które nie są przekonane do prowadzenia bloga firmowego – z kilku podobnych powodów. Postaram się dziś omówić je wszystkie. […]